Onze algemene voorwaarden
Algemeen
Algemene voorwaarden worden vaak en terecht gezien als ‘moeilijke kleine lettertjes’.
Daarom proberen wij de algemene voorwaarden goed te behandelen met zaken als prijs, levertijd, betalingstermijn en wat er precies wordt geleverd in gemakkelijk te begrijpen taal. Omdat niet iedereen de inhoud begrijpt van het juridische proces dat van toepassing is op een koopovereenkomst, geven we eerst een korte toelichting op uw wettelijke rechten als koper. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN
De persoon die producten of diensten aan u levert (voor het gemak noemen wij deze persoon in deze Algemene Voorwaarden de “Verkoper”). De wet verplicht hem artikelen te leveren met eigenschappen die een koper mag verwachten. De (koop)overeenkomst die hij sluit met de verkoper (dit heet conformiteit). Daarbij spelen het soort product en de communicatie daarover door de verkoper, zoals informatie over de bijzondere eigenschappen van het product.
Voor de duidelijkheid is het verstandig om deze zaken apart schriftelijk vast te leggen.
De Koper kan ook vertrouwen op de reclameclaims van de fabrikant, tenzij dit uitdrukkelijk door de Verkoper wordt vermeld.
Wanneer wordt ontdekt dat het product niet over de kenmerken beschikt die zijn toegestaan in de koopovereenkomst wordt er verwacht dat de Koper, naast alle andere rechten die de Koper op grond van de wet heeft (zoals uitstel van betaling), ook Vereisten van de verkoper:
• Levering van ontbrekende artikelen;
• het gebrek herstellen, tenzij dit onmogelijk of niet van Verkoper kan worden verlangd; of
• Vervanging, tenzij vervanging onmogelijk is of Verkoper geen vervanging kan verlangen.
De Verkoper kan weigeren de reparatie of vervanging uit te voeren als de kosten niet in verhouding staan tot andere redelijke kosten.
Oplossingen, zoals het verlagen van de koopprijs of het terugbetalen van de koopprijs en het vergoeden van eventuele kosten geleden schade.
Identiteit van de opdrachtnemer
Naam (opdrachtnemer) GameTech PC
Handelend onder GameTech PC
E-mailadres: Gametechpc0@gmail.com
BTW-nummer: NL004087260B43
KvK-nummer: 92013864
Garantie
Voor al onze nieuwe producten geldt minimaal een volledige garantie van één jaar.
Het kan zijn dat fabrikanten of importeurs van producten of bepaalde onderdelen (zoals een SSD) een eigen garantie aanbiedt.
Ook als u een aanspraak wilt doen op een dergelijke garantie kunt u contact met ons opnemen.
Wij zullen dus als verkoper altijd uw aanspreekpunt zijn.
Let op!
Houd er rekening mee dat als u zelf wijzigingen aanbrengt op de geleverde producten de garantierechten verloren kunnen gaan (zowel hardware als software) of verwijderen van een originele garantielabel. Garantie die wij aanbieden is en blijft altijd persoonsgebonden. Bij doorverkoop van onze producten zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele schade en vervalt de garantie.
De prijs
1. De door ons gehanteerde prijzen zijn inclusief btw tenzij anders aangegeven, exclusief bijkomende kosten zoals verzend- en bezorgkosten, en kosten zoals verwijder of kopieer kosten.
Deze zullen overigens tijdig, voor het sluiten van de overeenkomst worden vermeld.
- Gedurende de geldigheidsduur van de aanbod, worden de prijzen van de aangeboden producten/diensten niet verhoogd, tenzij deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen (hieronder valt bijvoorbeeld de verhoging van het btw-tarief).
Betaling
1. Wij bieden verschillende betaalmethoden aan, die van tijd tot tijd kunnen variëren.
Na de betaling ontvangt u van ons een betalingsbevestiging.
2. Tenzij anders vermeld, dienen de door u verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn, of bij het ontbreken van een bedenktermijn binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. Indien het overeenkomst tot dienstverlening betreft, dan vangt deze dag aan op de dag dat u de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
Verzending
1. Wij proberen altijd uiterlijk op het afgesproken tijdstip te leveren. Levering alleen binnen Nederland. Dit gebeurt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen, tenzij een kortere of langere levertijd is afgesproken. Ophalen is ook mogelijk op afspraak in Venlo.
- Levering vindt plaats op het adres dat u ons heeft opgegeven. Bij verkeerd opgegeven adres graag even contact openemen via info@gametechpc.nl.
Indien de bezorging vertraging ondervindt of indien de bestelling of dienst niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt u hiervan zo spoedig mogelijk een bericht.
De termijn hiervoor bedraagt 30 dagen na het sluiten van de (koop) overeenkomst. - Na ontbinding zullen wij het door u betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen ontbinden en terugbetalen.
Annulering
Een bestelling kan kosteloos worden geannuleerd als deze nog niet is verzonden, behalve als het gaat om producten en/of diensten die uitgezonderd zijn van het herroepingsrecht. Dit is dan ook aangegeven bij de beschijving van het product.
Retourbeleid
In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een ‘afkoelingsperiode’. GameTech PC hanteert een bedenktijd van 14 kalenderdagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag de consument de koop ontbinden door een beroep te doen op het retourrecht. Nadat de koop ontbonden is heeft de consument 14 kalenderdagen de tijd het product op eigen kosten te retourneren. Voor het aanvragen van een retourformulier graag contact opnemen via info@gametechpc.nl.
Wij adviseren het product aangetekend te verzenden via PostNL.
Omdat verzending altijd voor rekening en risico van de verzender geschiedt, dient het pakket deugdelijk verpakt te zijn. Wanneer de teruggezonden goederen compleet, indien mogelijk in originele verpakking en onbeschadigd zijn, dan storten wij het door jou betaalde aankoopbedrag, inclusief bezorgkosten, uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontbinding van de overeenkomst terug op jouw rekening.